فروش اسپیس فریم

خدمات فروش اسپیس نمایشگاهی با گروه تولیدی اسپیس فریم گستر در انواع متفاوتی اسپیس فریم تولید می‌کند. اسپیس فریم های تولیدی اسپیس فریم گستر قابلیت اجرا انواع غرفه نمایشگاهی در فضای باز و داخل سالن را دارا می‌باشد. از اسپیس فریم که یک سازه نمایشگاهی محسوب می‌گردد می‌توان کلیه امور نمایشگاهی از جمله ساخت غرفه بندی نمایشگاهی و قاب بنر را به دو حالت اجاره‌ای اسپیس فریم و فروش اسپیس فرم سازه اجرا نمود. هم چنین توسط اسپیس فریم می‌توان سازه های نمایشگاهی مختلفی را از جمله غرفه نمایشگاهی به وجود آورد. خرید اسپیس با قیمت عادلانه و مناسب از مشتری. فروش اسپیس تبلیغاتی جهت امور تبلیغات.

فهرست مطالب

خرید و فروش اسپیس فریم نمایشگاهی

اسپیس فریم ها سازه هایی هستند که قادرند فضاهایی در انواع و اقسام اشکال هندسی بسازند. این سازه ها از قطعات جدا از هم تشکیل میشوند و اتصالات بین قطعات برقرار میشود. در واقع با تغییر این اتصالات است که می‌توان اشکال متنوعی ایجاد کرد. از جمله مزایای فروش اسپیس فریم نمایشگاهی نسبت به تمامی مواد و مصالح دیگر برای ساخت فضا، غرفه نمایشگاهی، پارکینگ، سن و استیج ،میز دیجی، سقف استخر، آلاچیق، غرفه سازی، کف سازی غرفه نمایشگاهی، ساخت انباری در پشت بام، ساخت سوله موقت و دائمی و.. به قیمت ارزان مناسب آنها می‌باشد. فریم‌ها استحکام بالایی دارند و از ظاهر مدرن و زیبایی بصری فوق العاده ای نیز برخوردارند. همچنین در مقابل شرایط جوی و آب و هوایی دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی‌شوند.

فروش اسپیس فریم
فروش اسپیس فریم
فروش اسپیس فریم نمایشگاهی
فروش اسپیس فریم نمایشگاهی

اسپیس فریم ها سازه هایی هستند که مهندسی آنها به گونه ای صورت گرفته که با وجود استحکام و مقاومت بالایی که دارند بسیار سبک هستند. آنها حمل و نقل آسانی دارند. نصب و ساخت غرفه های نمایشگاهی و هر فضای دیگری با این سازه ها، ارزان و مقرون به صرفه است.

یکی از رایج ترین استفاده ها از اسپیس فریم برای ساخت غرفه نمایشگاهی ست. در اینجا میخواهیم به بررسی تمام ابعاد خرید و فروش اسپیس فریم نمایشگاهی بپردازیم.

دسته بندی غرفه های نمایشگاهی

غرفه‌ نمایشگاهی در چهار مدل مختلف اجرا می‌شوند. تمامی این مدل ها توسط اسپیس فریم قابل اجرا هستند. فروش اسپیس فریم نمایشگاهی از جمله ارزان ترین گزینه های قابل ارائه موجود برای ساخت انواع غرفه های نمایشگاهی ست.

غرفه نمایشگاهی خطی:

این غرفه ها به صورتی طراحی شده اند که به صورت خطی در جوار غرفه های دیگر قرار میگیرند. ورودی این غرفه ها رو به سالن نمایشگاه است. طراحی و ساخت این غرفه ها با اسپیس فریم نسبت به مدل های دیگر آسان تر است و البته قیمت ارزان تری هم دارد.

غرفه جزیره ای:

غرفه های جزیره ای به گونه ای طراحی میشوند که از هر طرف نسبت به سالن اشراف دارد. این غرفها در معرض دید عموم است. این غرفه ها برای تبلیغات موثر بسیار قدرتمند هستند .اما فراخور کاربرد بالایی که دارند هزینه بالایی نیز باید برای ساخت آنها صرف شود. البته طراحی اغلب نمایشگاه ها به طوریست که معمولا کمتر میتوان از این نوع غرفه بهره برد.

غرفه شبه جزیره ای:

این دسته از غرفه ها همانطور که از نامشان پیداست، از یک طرف بسته هستند که اغلب منتهی به دیوار است و از سه طرف دیگر، باز و در دسترس میباشند.

غرفه های نبشی:

این غرفه ها از دو طرف بسته هستند و از دو طرف دیگر بازند. یعنی به گونه ای که یک طرف آنها در یک سالن باز میشود و طرف کناری آن در سالن عمود بر سالن قبلی باز میشود. این غرفه ها نسبت به غرفه شبه جزیره ای ارزان تر و نسبت به غرفه خطی گران تر هستند.

فریم ها از منظر تبلیغاتی ارزشمنداند. با وجود اینکه برخی از انواع غرفه‌های نمایشگاهی گران قیمت هستند. اما خرید اسپیس به علت قیمت بسیار ارزان تری که نسبت به سازه‌های دیگر دارد، می‌تواند بخش زیادی از هزینه ها را کاهش دهد. با خرید این سازه از مزایای غرفه های ارزشمند بهره‌مند شوید. فروش اسپیس فریم نمایشگاهی خدمتی بسیار کاربردی و ارزان برای شما عزیزان است. با خرید اسپیس می‌توانید هر کجا که می‌خواهید غرفه خود را برپا نمایید. و غرفه ها را به راحتی نصب یا حمل کنید.

فروش اسپیس فریم
فروش اسپیس فریم

ویژگی اسپیس فریم نمایشگاهی مناسب چیست؟

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی برای ساخت هدر غرفه شما معمولا باید اسپیس هایی در ابعاد ۲*۲ ، ۳*۳ ، ۳*۲ ، ۳*۴ ، و ۳*۵ باشند که با توجه به ابعادشان قیمت متفاوتی دارند. خرید اسپیس فریم برای هدر غرفه نمایشگاهی به خاطر مدرن بودن و جنبه های زیبایی شناختی و سایر مزیت های آن، نسبت به خرید داربست با فاصله زیادی در اولویت قرار دارد.
در هنگام خرید و فروش اسپیس فریم نمایشگاهی نکته ای که به عنوان یک مشخصه کلیدی و مثبت باید به آن توجه داشته باشید این است که مقدار جوش هایی ست که اسپیس فریم به کار رفته است. مقدار جوش سبب استحکام و دوام هر چه بیشتر آن میگردد.
نکته قابل توجه دیگر در هنگام خرید اسپیس، این است که به کیفیت قطعات و اجزا دقت کنید چرا که علی رغم استحکام بالایی که دارند ممکن است در انبار یا تحت فشار آسیب دیده باشند یا مشکل کارخانه ای وجود داشته باشد.

نکات خرید اسپیس

در فروش اسپیس فریم نمایشگاهی یکی دیگر از نکته ها این است که کیفیت قطعات و اجزای اسپیس فریم بالا باشد و برای مثال به قطر لوله ها و و مفتول ها توجه شود. اسپیس فریم نمایشگاهی به مرور زمان و تحت برخی شرایط آب و هوایی دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی شود. پس باید برای غرفه خود پوشش مناسبی انتخاب نمایید.

خرید فرم و فروش اسپیس فریم نمایشگاهی اگر در مرکز معتبر و قابل اطمینانی صورت بگیرد. هیچ گونه نگرانی خاصی بابت کم جوش بودن اسپیس، وزن اسپيس فريم در ابعاد ۱ متر بايد به وزن ۲٫۷۸ كيلوگرم یا خرابی قطعات و پیچ و مهره ها نخواهید داشت.

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی
فروش اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت فروش اسپیس فریم نمایشگاهی چقدر است؟

قیمت فروش اسپیس فریم نمایشگاهی ممکن است کمی متغیر باشد، و بسته به نیاز و سفارش مشتری و مشخصات فنی اسپیس فریم محاسبه می‌شود. واحد قیمت گذاری فروش اسپیس متر است. یعنی بر اساس هر چند متری که نیازدارید فروش اسپیس فریم نمایشگاهی قیمت بالاتری پیدا میکند.

البته قیمت کلی انواع اسپیس فریم ها بر اساس قطر و مدل اسپیس فریم نیز تغییر پیدا می‌کند. و نرخ های متغیری دارند 280 هزار تومان، 295 هزار تومان، 310 یا 380 هزار تومان و… به علت متغیر بودن قیمت ها از تعیین قطعی آن خودداری میکنیم اما قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی نیز در همین حدود هاست. قفل و بست اسپیس 18.500 هزار تومان آنها نیز جداگانه به فروش میرسند. هر کدام به اضافه پیچ مهره اش قیمتی شاید در حوالی3.500 تومان داشته باشند.

ابعاد استاندارد قطعات اسپیس فریم که بر اساس نیاز و اندازه غرفه نمایشگاهی میتوانید تهیه کنید به شرح زیر هستند:
۵۰ سانتی متری، ۳۰ سانتی متری، ۶۶ سانتی متری، ۲۰۰ سانتی متری، ۲۴۰ سانتی متری ۳۶۶ سانتی متری، ۱۳۳ سانتی متری، ۲۵۰ سانتی متری، ۲۷۰ سانتی متری، ۴۰۰ سانتی متری.

فروش اسپیس فریم های قوس دار( کرو يا منحنی )

اسپیس فریم های قوس دار یابه عبارتی اسپیس کرو یا همان اسپیس منحنی نیز گفته می شود که در ابعاد یک متری، ۲۰۰سانتی متری و ۳۶۶ سانتی متری در دسترس عموم مصرف کننده گان این نوع سازه فلزی اسپیس فریمی می باشد. اسپیس فریم کرو یا منحنی جهت ساخت سازه های چون سازه های تونلی و مسقف نمودن سوله های بزرگ و کوچک، مسقف نمودن غرفه های نمایشگاهی و غرفه های فضای باز یا غرفه های فضای بسته، قاب بنر طاق نصرت یا همان طاق رومی که در جشن های عروسی مورد استفاده قرار میگیرد استفاده می شود. شرکت اسپیس فریم گستر www.framespace.ir با تکیه بر نیروی متخصص و متعهد خود توانسته بهترین خدمات سازه های اسپیس و اسپیس نمایشگاهی در سر تا سر تهران و ایران عزیزمان را به تمامی متقاضیان در این حوزه ارائه نماید.
جهت مطلع شدن از قیمت فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در قطرها و ابعاد مورد نظر با ما در تماس ۰۹۱۲۶۹۵۹۰۲۱ باشید.

فروش اسپیس فریم
فروش اسپیس فریم های قوس دار( کرو يا منحنی )​

ساخت غرفه اسپیس فریم ارزان

همانطور که می دانید شرکت ها برای ارائه محصولات و خدمات خود در نمایشگاه ها به دنبال ساخت غرفه ای مناسب، زیبا و مقرون به صرفه هستند. فروش اسپیس فریم نمایشگاهی به منظور تسهیل کار افراد و شرکت ها برای فعالیت های تبلیغی شان صورت میگیرد.

روند ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان با اسپیس فریم این است که پس از یافتن مرکز معتبر فروش اسپیس فریم نمایشگاهی، برای تعیین بودجه خرید اسپیس مشورت کنید، یعنی با توجه به اینکه هدف و نوع فعالیت شرکت از ساخت غرفه چیست از متخصص ها برای طراحی غرفه و مقدار مورد نیاز اسپیس فریم جویا شوید. سپس لوازم جانبی مورد نیاز برای ساخت غرفه را بر آورد کنید و چیزی اضافه برنیاز غرفه تهیه نکنید.

همچنین زمان خرید اسپیس را از مراکز فروش اسپیس فریم نمایشگاهی به تاخیر نیندازید. در وقت مناسبی که عجله نداشته باشید غرفه سازی را شروع کنید. با اینکار تمرکز خود را برای بررسی قطعات غرفه و جلوگیری از هزینه های اضافه ازدست ندهید. نمایندگان فروش اسپیس فریم نمایشگاهی میتوانند به علت تولید انبوهی که دارند با بیشترین سرعت سفارشات کاربران را آماده نمایند.

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی و مزایای آن:

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی برای مراکز فروش اسپیس هم دارای مزیت هایی ست. آنها محصول را به طور عمده عرضه میکنند. به همین دلیل قیمت ارزانی را برای آن در نظر میگیرند. پس مزایای فروش اسپیس فریم نمایشگاهی که به علت محبوبیت بالا و قیمت ارزان و سایر خصوصیات صنعتی پر رونق است برای هر دو طرف فروشنده و خریدار مزایای بالایی دارد.

به همین خاطر است که شرکت های مختلفی در زمینه تولید و فروش اسپیس فریم نمایشگاهی فعالیت میکنند. ما تلاشمان بر این است که با قیمت کم و بالاترین کیفیت خرید شما را تضمین کنیم.

خرید اسپیس دست دوم

همانطور که گفتیم قیمت فروش اسپیس فریم نمایشگاهی بر اساس آلیاژ و ابعاد آن متفاوت است. شرکت های مختلف و صاحبان هر کسب و کاری برای ارائه محصولات خود می توانند با نماینده های فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در تماس باشند.از این طریق در جریان قیمت هر شاخه اسپیس قرار بگیرند.

در مواردی بعضی از مشتریان پس از تعیین بودجه برای غرفه سازی خواهان خرید اسپیس دست دوم هستند. مراکز فروش اسپیس فریم نمایشگاهی قادر به ارائه اسپیس فریم نو و ارزان برای مشتریان هستند. اسپیس فریم دست دوم هم از مزایای اسپیس فریم نو برخوردار است هم قیمت کمتری دارد.

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی دست دوم نیز میتواند نیاز مشتریان را رفع کند. البته باید توجه شود که اسپیس فریم دست دوم سالم و بدون مشکل یا شکستگی بست ها باشد و در طولانی مدت استفاده نشده باشد، تا بتواند برای شما بیشتر کار کند و دوام بالاتری داشته باشد. به منظور خرید اسپیس فریم نو یا دست دوم باید در انتخاب مرکز فروش اسپیس فریم نمایشگاهی دقت لازم را داشته باشید تا از مزایای خریدی مطمئن و ارزان بهره‌مند گردید.

فروش اسپیس فریم

فروش اسپیس فریم

اسپیس فریم با انواع سازه ها و قیمت های متفاوت به بازار عرضه می شود. این محصول را می توان هم به صورت خرید و هم به صورت اجاره ای تهیه کرد. فروش اسپیس های ارزان به به منظور بنا کردن غرفه ای ارزان قیمت عرضه می شود.قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد، به طور مثال متریال و موادی که در بدنه آن به کار رفته است، همچنین قیمت فریم های آبکاری شده با نوع آبکاری نشده خود تفاوت دارد و یا قیمت آن به صورت عمده و کلی با جزء فرق دارد.

غرفه اسپیس فریم با توجه به دلایل گوناگون نسبت به نوع سازه های دیگر از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. به طور مثال مقاومت بالا در برابر آب و هوا های مختلف در عین ارزان بودن و همچنین نصب سهل و آسان از دلایل بسیار مهمی برای این امر هستند. فروش اسپیس بر اساس متراژ آن بر حسب متر بوده و به نوع مواد و آبکاری آن ها بستگی دارد.

خرید اسپیس دست دوم

خرید اسپیس دست دوم می تواند انتخاب مناسبی در شرایطی باشد که شاهد تورم اقتصادی هستیم. که این تورم باعث ایجاد نوسانات قیمت برای این محصول می شود. به همین دلیل اسپیس فریم دست دوم با توجه به این که همان کارایی جنس نو را دارد، گزینه ی مناسب تری برای خریداران است.

اگر بودجه کافی دارید می توانید از همان جنس نو استفاده کنید. اما اگر این طور نبود و بودجه کافی برای خرید این محصول را نداشتید، می توانید این محصول را تهیه کرده و مزیت های آن را مورد استفاده قرار دهید. با توجه به شرایط گوناگون امکان برگزاری غرفه های نمایشگاهی بدون استفاده از اسپیس فریم ها دور از ذهن است. از طرفی این محصولات با ایجاد فضای های زینت بخش به محیط غرفه ها باعث جذب بیشتر مخاطبین می شوند.

فروش اسپیس فریم
فروش اسپیس فریم

خریدار اسپیس فریم

خریداران اسپیسفریم و مشتریان آن، با توجه به مواردی گفته شد درباره ی کاربرد های این محصول، بیشتر کسانی هستند که می خواهند در نمایشگاه ها غرفه ای برای خود داشته باشند. لزا این محصول با توجه به استحکام و مقاومتی که دارد در عین زیبایی و سادگی، انتخاب بسیار خوبی برای غرفه های نمایشگاهی و محلی محسوب می شود. همچنین برای غرفه داران خیابانی نیز بسیار انتخاب معقولی به نظر می رسد، چرا که در کمترین زمان و به سهولت برپا می شود.

خریدار اسپیسفریم با توجه به کارکرد های متفاوتی که این محصول دارد افرادی که می خواهند مجلس و یا یک سن را برپا کنند نیز هستند. ویا کسانی که می خواهند کنسرت برگزار کنند می توانند از این محصول کمک بگیرند. بنابراین این محصول طیف وسیعی از خریداران را به سمت خود جذب می کند.

فروش اسپیس

فروش اسپیس تبلیغاتی

فروش اسپیس تبلیغاتی یکی از عمده فعالیتهای اسپیس گستر میباشد.این شرکت با فروش اسپیس فریم تبلیغاتی جهت انجام پروژههای کوچک و بزرگ مشتریان در زمینه تبلیغات در خدمت مشتریان میباشد.شما میتوانید با خرید اسپیس تبلیغاتی به راحتی تمامی امور تبلیغات محیطی خود را انجام دهید.

فروش اسپیس فریم تبلیغاتی در شرکت با توجه به نوع تبلیغات مشتری انجام میگردد.از مزایای فروش اسپیس تبلیغاتی این میباشد که شما دیگر نیازی به استفاده از سازههای دیگر ندارید.فروش اسپیس تبلیغاتی برای تمامی فعالان در زمینه تبلیغات و چاپ کاربرد دارد.

فروش اسپیس فرم نمایشگاهی

اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد؟

اسپیس فریم به نوعی سازه گفته می شود که امروزه بسیار کاربردی است. توسط این سازه انواع غرفه های نمایشگاهی و… ساخته می شود. اسپیس فریم توسط جوش co2 متصل می شود که استحکام بیشتری از جوش برقی دارد.

فروش اسپیس فریم ارزان و باکیفیت در فروشگاه های مخصوص و ویژه ی این محصول انجام می شود. اسپیس استخوان بندی موقتی است که ایجاد فضاهای متفاوتی را امکان پذیر می کند. از طریق فروش این سازه به سادگی هر چه تمام تر و بدون نیاز به استفاده از مصالح و متریال های سنگین بسیاری از نیازهای سازه ای را می توان مرتفع ساخت.

پیمایش به بالا