اسپیس فریم چیست

اسپیس فریم چیست؟ آیا فرق اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی را می دانید؟ آیا می‌توانید تمام تفاوت‌های این دو از هم تشخیص دهید و آن‌ها را از جنبه‌های مختلف مقایسه کنید؟ در این محتوا قصد داریم اسپیس فرم چیست؟ را به شما به طور کامل معرفی کرده و فرق آن را با داربست برای شما بیان کنیم. در این مطلب همه چیز را درباره اسپیس فریم برای شما بیان خواهیم کرد. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید. برای این که بهتر متوجه شوید که اسپیس فریم چیست بهتر است این مطب را تا آخر مطالعه نمایید.

فهرست مطالب

اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی چیست؟

برای این که متوجه شوید اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی چیست با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.
سوال این است که اسپیس فریم چیست؟ برای پاسخ به این سوال مثالی را برای شما ذکر خواهیم کرد. فرض کنید که برای خرید کتاب به نمایشگاه کتاب مراجعه کرده اید با دیدن غرفه‌های پر از کتاب به سمت یکی از آن‌ها رفته و می‌خواهید کتابی را خریداری نمایید. پس از خرید کتاب مورد نظر چشم شما به آن غرفه‌های نمایشگاهی خیره می‌ماند و این سوال در ذهن شما شکل می‌گیرد که این غرفه‌ها از چه چیزی ساخته شده‌اند؟
در حقیقت این غرفه‌های نمایشگاهی توسط این اسپیس فرم‌ها نصب شده‌اند. و ما برای این که بیان کنیم اسپیس فریم چیست و از چه چیز ساخته شده است این مثال را برای شما ذکر کردیم. برای توضیح کاربردهای اسپیس فریم به همان مثال قبلی باز می‌گردیم. اگر شما هنگام مراجعه به نمایشگاه کتاب مشاهده کنید که بعضی از غرفه‌ها هنوز به طور کامل نصب نشده‌اند و کار خود را شروع نکرده‌اند بدون شک از دیدن این صحنه ناراحت خواهید شد. بنابراین مهم ترین نکته در ایجاد هر نوع نمایشگاهی راه اندازی و نصب به موقع غرفه‌های آن است و این مساله در زمان کم ممکن نخواهد بود در صورتی که برای احداث نمایشگاه زمان کمی وجود داشته باشد، بهترین راه حل می‌تواند استفاده از اسپیس فریم باشد. اسپیس فریم به شما برای احداث سریع غرفه‌های نمایشگاهی کمک خواهد کرد. در این مطلب به توضیح این که داربست نمایشگاهی چیست پرداختیم.
.
در ادامه قصد داریم به توضیح تفاوت‌های اسپیس فریم و داربست بپردازیم.

اسپیس فریم

فرق بین اسپیس فریم و داربست

ما قصد داریم در ادامه فرق اسپیس فریم و فروش داربست را برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.
اگر شما به زیبایی سازه خود اهمیت می دهید بهتر است از اسپیس فریم استفاده کنید. قطعا از زیبایی بیشتر اسپیس حیرت زده خواهید شد. شما با استفاده از این ابزار می توانید از وجود سازه ای زیبا و پایدار لذت ببرید. به طور کلی کوره بردن ابزار می تواند به زیبا تر شدن آن ها پس از استفاده در سازه های مختلف کمک زیادی کند و این ویژگی درون اسپیس کاملا مشهود می باشد. اگر به زیبایی سازه خود اهمیت زیادی نمی دهید می توانید از داربست معمولی برای کار خود استفاده کنید و هزینه کمتری را بپردازید.

ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی

با توجه به نوع کاربری این نوع اسپیس که در صنعت نمایشگاه میباشد ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی مطابق با ابعاد غرفه ها میباشد.ابعاد استاندارد اسپیس فریم نمایشگاهی به صورتی میباشد که با آن میتوان انواع غرفه را ساخت.در ذیل اندازه های پر کاربد در صنعت نمایشگاه را برای شما آورده ایم:

فروش اسپیس

نکته مهم دیگر در مورد تفاوت این دو این است که داربست ساختار بسیار ساده ای دارد و به راحتی ساخته می شود اما ساختار اسپیس فریم دارای سادگی زیادی نمی باشد.
.
همچنین برای حمل داربست با ابزار آلات مخصوص باید به طور کلی فشار بیشتری را متحمل شوید. اسپیس فریم ها این فشار بیشتر را دارا نمی باشند. تا به این جا به ذکر این که اسپیس فریم چیست و تفاوت آن با داربست پرداختیم برای آشنایی با تفاوت های دیگر با ما همراه باشید. به نظر شما امروزه به طور کلی از اسپیس فریم بیشتر می توان در بازار استفاده کرد یا از داربست های معمولی؟ پاسخ این سوال می تواند در امر خرید این ابزار به شما کمک زیادی کند. بر اساس شواهد موجود در دنیای واقعی بازار کار، اسپیس فریم ها به طور کلی در بازار کار طرفداران بیشتری داشته و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. میزان محبوبیت آن ها نسبت به داربست ها بسیار بیشتر بوده و به میزان زیادی بازار را تصاحب نموده اند. به طور کلی می توان اسپیس فریم را نسبت به داربست ها کاربردی تر دانسته و آن را ابزاری فوق العاده متصور نمود. پس از بیان این که اسپیس فریم چیست قصد داریم فواید آن را برای شما بیان کنیم.

فواید اسپیس فریم چیست؟

آیا تا به حال چندین بار برای نصب داربست دچار مشکل شده اید؟ چندین مرتبه توانسته اید با خیالی آسوده اقدام به نصب داربست کنید؟ پس از بیان این که اسپیس فریم چیست حالا قصد داریم فواید آن را برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید. نصب آسان اسپیس فریم می تواند به شما در پیشبرد سریع سایر کارها کمک زیادی کند. اگر به علت کمبود وقت نیاز به نصب ابزاری دارید که به راحتی نصب شده و با آن بتوانید کارهای خود را به سرعت انجام دهید، پیشنهاد ما به شما نصب اسپیس فریم فوق العاده می باشد. ما در مطالب قبلی به ذکر مطالبی مانند این که اسپیس فریم چیست و اسپیس فریم نمایشگاهی چیست پرداختیم برای این که با سایر فواید اسپیس فریم آشنا شوید بهتر است همراه این مطلب باشید. در بالا به این مساله اشاره شد که وزن کم اسپیس فریم برای حمل آسان آن به شما کمک زیادی می کند. همچنین باید مد نظر داشت که مهم ترین مساله در انتخاب یک ابزار استقامت آن است. آیا تا به حال بین انتخاب داربست و اسپیس فریم دچار تردید شده اید؟ برای شما بررسی این دو از نظر استقامت مشکل بوده است؟ اگر بخواهیم این دو را از نظر استقامت بررسی کنیم، قطعا گزینه ی اسپیس فریم رای می آورد. اگر بخواهیم انتخابات کوچکی در بین این دو برگزار کنیم و از همه نظر داربست و اسپیس فریم رای مساوی بیاورند، از نظر استقامت قطعا کاندیدای اسپیس فریم رای خواهد آورد. در بین خریداران اسپیس فریم از این نظر بسیار محبوب می باشد. تا به این جا پس از ذکر این که اسپیس فریم چیست به ذکر فواید آن پرداختیم، اکنون قصد داریم به ذکر نکات مهم در مورد داربست نمایشگاهی بپردازیم. پس از بیان این مساله که اسپیس فریم چیست باید به این مساله پرداخت که داربست نمایشگاهی چه کاربرد هایی دارد. برای دستیابی به اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

داربست نمایشگاهی

گفتیم که ابعاد اسپیس هایی که به صورت استاندارد عرضه می‌شوند بین ۱۵ سانت تا ۴ متر می باشد. از این رو به ۳ گروه به اندازه های ۳ الی ۴ متری، ۱ الی ۳ متری و زیر ۱ متر تقسیم می‌شوند.

یکی از معمول‌ترین و رایج ترین ابعاد اسپیس فریم، مقیاس ۳ الی ۴ متری می باشد. در این مقیاس اسپیس هایی به ابعاد ۴ متری، ۳٫۷ متری، ۳٫۶ متری و اسپیس های ۳ متری در بازار موجود می باشد.
از دیگر ابعاد استانداردی که مخاطبین و غرفه داران برای ساخت و بنای غرفه های نمایشگاهی از آن بهره می برند، اسپیس هایی در اندازه و ابعاد بین ۱ الی ۳ متری می باشد. در واقع در حالت استاندارد این اسپیس ها در اندازه های ۲٫۷ متری، ۲٫۴ متری، ۲٫۳ متری، ۲ متری، ۱٫۷ متری، ۱٫۳ متری واسپیس هایی با ابعاد و اندازه های ۱ متری تولید و روانه بازار می شوند.
دسته ی دیگری از این ابعاد هستند که طول آن ها به زیر یک متر می رسد. این دسته از اندازه ها و ابعاد اسپیس ها که در ساخت و بنای نمایشگاه ها استفاده می شوند، بیشتر برای شکیل کردن سازه و زینت بخشیدن به آن به کار می روند. در واقع این ابعاد برای این منظور ساخته می شوند که متناسب با فضا آن را زیباتر کنند. با توجه به چیزی که گفته شد این ابعاد در حالت استاندارد به اندازه های ۷۰ ، ۶۵، ۶۰، ۵۰، ۴۵، ۳۴، ۳۰ و ۱۵ سانتی متری تولید و ساخته شده و به بازار عرضه می گردند.
لوله اسپیس در تمامی ابعادی که گفته شد، دارای حالت های استانداردی است.برای ساخت این سازه از مواد اولیه لوله استفاده میگردد.هرچه ضخامت لوله بیشتر باشد وزن سازه بیشتر میشود.با در نظر گرفتن قطر لوله و ضخامت مسوار میتوان به وزن سازه پی برد. به طور مثال آبکاری و گالوانیزه شده ی نقره ای می باشند.برای اطلاعات دقیق تر در این زمینه به صفحه اینستاگرام اسپیس گستر مراجعه نمایید.

اسپیس فریم چیست

نکات مهمی در مورد اسپیس فریم چیست؟

تا به این جا برای شما تمامی نکات لازم در مورد اسپیس فریم و این که به طور کلی اسپیس فریم چیست  و تفاوت های انواع  اسپیس فریم چیست  و تفاوت داربست معمولی و  اسپیس فریم چیست  را بیان کردیم. حالا قصد داریم این که مهم ترین نکات برای خرید  اسپیس فریم چیست  را برای شما بیان کنیم.قبل از  بیان این که مهم ترین نکات برای خرید  اسپیس فریم چیست  باید مثالی را برای شما ذکر کنیم. فرض کنید قصد خرید کالایی را دارید اما اطلاعات کافی را در این زمینه ندارید و بر اثر ناآگاهی اقدام به انتخاب کردن مورد اشتباهی می کنید. در این جا شما به اهمیت آگاهی داشتن در این زمینه قبل از خرید پی خواهید  برد.در نتیجه باید قبل از اقدام به خرید این ابزار به خوبی بدانید که اسپیس فریم چیست. در این زمینه شما می توانید مطالب بالا را به دقت مطالعه کنید تا متوجه شوید اسپیس فریم چیست. پس از اطلاع در این زمینه که اسپیس فریم چیست  باید توجه داشته باشید که یکی از  انواع  روش های استفاده از این ابزار اجاره آن می باشد.شما پس از دستیابی به اطلاعات کافی در این زمینه که  اسپیس فریم چیست  می توانید به روش های مختلفی مثل اجاره اقدام به استفاده از این ابزار کنید.در آخر پس از ذکر مطالب مثل این که  اسپیس فرم چیست  و انواع تفاوت ها و روش های استفاده از  اسپیس نمایشگاهی چیست  و نکات مهم در خرید  اسپیس چیست  مطلب را به پایان می رسانیم . همچنین در بالا به مواردی مثل تفاوت داربست معمولی و  اسپیس چیست  نیز اشاره کردیم. همچنین به ذکر دلایل محبوبیت اسپیس فرم چیست  و  فواید  اسپیس فریم چیست  نیز پرداختیم. در آخر به ذکر نکاتی در مورد این که داربست نمایشگاهی و  اسپیس چیست  نیز پرداختیم.

پیمایش به بالا