بست اسپیس را چطور تهیه کنیم

بست اسپیس چیست؟

بست اسپیس در واقع همان اتصالات دو قسمتی برای ساخت سازه اسپیس فریم نمایشگاهی هستند که با آبکاری گالوانیزه تولید می شوند. جنس این بست ها از فولاد به ضخامت 3 میلی متری است که در صورت نصب اصولی قابلیت تحمل فشار زیادی را دارد. به گونه ای که در برابر ضربه و فشار یا وزش طوفان ثابت و محکم در جای خود باقی می ماند. پیچ های فولادی آلنی شماره 5 بیشترین امنیت را برای حفظ سازه  دارند.

بست اسپیس فریم نمایشگاهی

سر هم کردن اسپیس فریم ها بدون بست اسپیس امکانپذیر نیست. به کمک بست اسپیس می توان سازه های تبلیغاتی با اشکال هندسی مختلف ایجاد کرد. وجود این بست ها موجب می شود ساختاری پایا و مستحکم ایجاد شود که قابلیت جابجایی  دارد. احتمالا می دانید که این روزها سازه های نمایشگاهی با ساختارهای فضایی جذاب در کل جهان مورد توجه قرار دارند. طراحی سازه نمایشگاهی در طرح های جدید می تواند به کسب و کارها برای دیده شدن و ارتقا کمک کند. به خصوص اگر غرفه های نمایشگاهی بین المللی باشند، بکارگیری ایده های جدید برای طراحی های خلاقانه در جذب کاربران و سودآوری تاثیر زیادی دارد.

طراحان غرفه ها به کمک این ابزار اتصالی ساده بست اسپیس توانسته اند سازه هایی با طرح های ویژه سر هم کنند. همانطور که می دانید هر چه ظاهر اسپیس فریم ها یا همان سازه های نمایشگاهی جذابیت بیشتری داشته باشد، مشتریان بیشتری را به سمت غرفه جلب می کند. بست ها نقش قفل اسپیس را دارند که به شکل دهی طرح های مختلف کمک می کنند. البته لازم است برای پروسه نصب افراد کاردان و باتجربه به کار بگیرید تا آنها نقشه های ویژه ای برای سر هم کردن ساختار مولکولی پایه ریزی و اجرا کنند. با این کار نه تنها ساختار جذاب و مطلوبی تحویل میگیرید، بلکه ظرف مدت زمان کوتاهی سازه نمایشگاهی شما آماده خواهد بود.

قیمت بست اسپیس

در توصیف کلی باید گفت که بست اسپیس قیمت ارزانی دارد. اما در فرآیند خرید باید کیفیت آن را در اولویت قرار دهید. این محصول به عنوان ابزار جانبی ساخت غرفه های نمایشگاهی کاربرد دارد و گاهی ممکن است به دلیل حجم کم و قیمت ارزان به جنس آن توجه نشود. وجود هر گونه اشکال ساختاری در قطعه و یا جنس نامرغوب بست ها روی مقاومت و شکل فیزیکی سازه نهایی تاثیر می گذارد.

خریداران این لوازم جانبی ترجیح می دهند خرید عمده را به دلیل صرفه قیمتی در اولویت قرار دهند. به خصوص که معمولا برای خریدهای عمده تخفیف ویژه در نظر گرفته می شود. برای اتصال هر بخش از اسپیس دو قطعه بست استفاده می شود که به کمک پیچ آلن و آچار آلن به هم اتصال پیدا می کنند. برای اتصال اسپیس فریم ها اغلب از ساختار پروانه ای استفاده می شود که سهولت بیشتری دارد. ویژگی های خاص این بست ها کمک می کند سازه هایی با اشکال متنوع به آسانی با ابزار آچار اسپیس آلن و جغجغه ای ساخته و نصب شود. قیمت بست ها با توجه به کیفیت جنس و حجم قطعه خریداری شده متفاوت خواهد بود.

بست اسپیس فریم نمایشگاهی

فروش بست اسپیس

هنگامی که تصمیم دارید برای خرید این قطعات جانبی ضروری اقدام کنید، باید سراغ شرکت های باسابقه در تولید تجهیزات نمایشگاهی بروید. با رونق ساخت و ساز غرفه های نمایشگاهی سبک جدید، شرکتهای زیادی در این زمینه فعال هستند. باید این را در نظر بگیرید که ممکن است با افراد سودجو مواجه شوید که محصولات بی کیفیتی ارائه می دهند. بست اسپیس باکیفیت به طراحان کمک می کند غرفه های نمایشگاهی را با بهره مندی از فناوری های جدید به سبک های زیبا و شیک طراحی کنند. امکان خرید بست های جانبی برای نصب قفل اسپیس فریم هم به طور اجاره ای و موقت و هم به شکل خرید قطعی امکان پذیر است. گیره یا بست اسپیس فریم از ورقه های 3 میلی متری آبکاری گالوانیزه و پیچ و مهره های قوی ساخته می شود. هر بخش از این بست های کانونی شامل دو کفه+ یک عدد پیچ آلنی 5.5 از جنس فولادی و یک عدد مهره هستند.

فروش تجهیزات سازه نمایشگاهی

با تهیه اسپیس فریم ها امکان استفاده حداکثری از فضای باز وجود دارد و می توان سازه ای پوشیده  بدون ستون های جانبی ایجاد کرد. اما در اغلب مواقع استفاده از این سازه ها موقتی و برای مقاصد نمایشگاهی است. در چنین شرایطی باید بسنجید که خرید تجهیزات برای شما کاربرد و صرفه قیمتی بیشتری دارد یا اجاره کردن.

 

ساده ترین راهکار برای پیدا کردن بهترین مرکز خرید بست اسپیس و یا فروش بست اسپیس جستجوی  منطقه ای روی گوگل مپ است. با وارد کردن لوکیشن محل سکونت خود می توانید معتبرترین مراکز اجاره یا خرید این ابزارها را پیدا  کنید. اما پیش از خرید قطعی به موارد زیر دقت کنید:

سابقه شرکت مورد نظر در تولید و اجاره تجهیزات – بررسی و مشاهده نمونه کارهای برند- بررسی حضور شرکت در نمایشگاه های معتبر- پرس و جو در مورد نحوه خدمات خرید و اجاره که شرکت به مشتریان ارائه می دهد

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
پیمایش به بالا