ساخت بیلبورد

تبلیغات محیطی و استفاده از تابلوهای تبلیغاتی

تبلیغات محیطی از جمله موثرترین روش های تبلیغات و جذب مخاطب می باشد. یکی از با سابقه ترین روش های تبلیغات محیطی که بازخورد مطلوب و بالایی دارد، استفاده از بیلبورد های تبلیغاتی می باشد. این تابلوها  محلی برای درج تبلیغات، آگاهی دادن نسبت به یک موضوع و یا معرفی یک کالا هستند، که در معرض دید عموم قرار داده می شوند. این ابزار موثر تبلیغاتی دارای انواع مختلفی می باشد. از جمله پر استفاده ترین آن ها انواع معمولی چاپی بسیار بزرگ، تلویزیون های شهری، دیجیتال، استرابوردها، لمپوست و انواع دیجیتال آن را می توان نام برد. افزایش قیمت بیلبورد و همچنین هزینه نصب بیلبورد در سال های اخیر گواه بر تاثیر چشمگیر آن و داغ بودن بازار تبلیغاتی این ابزار می باشد. به همین دلیل قصد داریم در ادامه این مطلب در مورد انواع بیلبورد تبلیغاتی و قیمت فروش پایه بیلبورد و عوامل تاثیرگذار بر آن بیشتر صحبت کنیم. خواهشمند است تا انتها همراه ما بمانید.

انواع بیلبورد تبلیغاتی

این روزها با بیشتر شدن رقابت در تمامی کسب و کارها، دیده شدن و جلب نظر مشتری و جذب مخاطب برای موفق شدن، حرف اول را می زند. برای شناساندن یک برند و یا راه اندازی یک کسب و کار تازه، در کنار ارائه نمودن محصولات و خدمات خود، به تبلیغات نیز نیاز دارید. یکی از بهترین و پر بازده ترین شیوه های تبلیغ، استفاده از انواع تابلوهای تبلیغاتی می باشد. همان طور که در ابتدای بحث به آن اشاره کردیم، این ابزار مهم تبلیغاتی انواع متنوعی دارد. در ادامه توضیح مختصری در مورد انواع مختلف آن ارائه می دهیم.

– بیلبورد عادی: این نوع از بیلبوردها تابلوهای مستطیل شکل بسیار بزرگی هستند که روزانه در نقاط مختلف شهر به چشم می خورند.  این تابلو ها در نقاط پر رفت و آمد شهر و در حاشیه خیابان ها به روی پایه های محکم سوار می گردند.

– تلویزیون های شهری: تلویزیون های شهری هم از دیگر انواع این ابزار تبلیغاتی هستند. این تلویزیون ها مشابهت بسیاری با دسته قبل دارند با داشتن این تفاوت که در آن ها نمایش تصاویر پویا و متحرک نورپردازی شده، جایگزین نمایش یک تصویر ساده شده است. در این تلویزیون ها امکان پخش تیزرهای تبلیغاتی کوتاه نیز وجود دارد.  

– عرشه پل‌ ها: محل نصب این نوع بیلبوردها به روی عرشه پل‌ های هوایی می باشد، که محل تردد خودروهای بسیاری است. با داشتن یک طرح جذاب و نصب آن در یک محل پر رفت و آمد، شاهد تاثیر بسیار زیاد و چشمگیر آن خواهید بود.

– لمپوست ها: لمپوست‌ ها تابلوهای کوچکتری هستند که برای نصب پارچه های تبلیغاتی طراحی شده اند. لمپوست ها از میله هایی به شکل مستطیل و در ارتفاع ۱ تا ۳ متر تشکیل شده اند. این نوع از تابلوهای تبلیغاتی نیز در حاشیه خیابان های پر تردد و همچنین پیاده روهای پر رفت و آمد نصب می گردند. عدم برخورداری از نمایش مطلوب مندرجات آن در شب، به دلیل نداشتن نور کافی، از معایب این ابزار تبلیغاتی محسوب می گردد.  لذا این تابلوها می بایست در مکان هایی که دائما چراغ های روشن دارند نصب شوند.

– استرابورد: استرابورد ها نیز از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی هستند که شباهت بسیار زیادی با لمپوست ها دارند. این دو ابزار دارای تفاوت های کمی در ساختار کلی خود می باشند. استرابورد ها اندازه و نسبت مشخصی ندارند. یک محور اصلی و دو محور متحرک دیگر ساختار کلی این سازه را تشکیل می دهند. که به همین دلیل بنرهای تبلیغاتی با اندازه های متفاوتی بر روی آن قابل نصب می باشد.

اسپیس فریم: این نوع سازه نیز یکی از انواع بیلبوردهای تبلیغاتی محسوب می گردد. شکل پذیری این سازه سبب شده تا بتوانیم تابلوهای جذاب و خلاقانه ای را با استفاده از آن ایجاد نماییم.

فروش بیلبورد در تهران و کرج

تبلیغات بیلبوردی به خصوص در شهرهای بزرگ و پر تردد، به صورت چشمگیری موثر است و طرفداران زیادی دارد. اگر کسب و کار و حرفه خود را در تهران و یا کرج، به تازگی راه اندازی نموده اید و به دنبال تبلیغات محیطی در این کلان شهرها هستید، شرکت ها و مجموعه ها بسیاری وجود دارند که می توانید در زمینه فروش بیلبورد و اطلاع یافتن از قیمت فروش پایه بیلبورد از آن ها کمک بگیرید. در دنیای مدرن امروز، تابلوهای تبلیغاتی نقش ویژه ای در رونق بخشیدن به کسب و کارها و بیشتر شدن فروش محصولات دارند.

ترافیک و حجم رفت و آمد در اتوبان تهران کرج بسیار بالا است. از این رو صاحبان مشاغل و شرکت های بسیاری به دنبال استفاده از تبلیغات محیطی در این اتوبان می باشند. حوزه فروش بیلبورد با دیجیتالی شدن و پیشرفت صنعت تبلیغات رو به گسترش است. قیمت بیلبورد با در نظر گرفتن نوع آن، جنس سازه، نوع صفحه نمایش تبلیغات، محل نصب و قرارگیری، سیستم نورپردازی و غیره مشخص می گردد.

پیمایش به بالا