غرفه سازی

همانطور که می دانید، در نمایشگاه ها برای ارائه محصولات و ایجاد یک نمایندگی برای فعالیت ها، شرکت ها یا محصولات خود به غرفه سازی نیاز داریم. غرفه ها از لحاظ نوع سازه و قیمت، غرفه بندی در رده های مختلفی قرار میگیرند که در صورت تحقیقات و اطلاعات کافی در مورد غرفه سازی خواهید دانست که ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان غیرممکن نیست. در شرایط و اوضاع اقتصادی این روزها کمتر کسی علاقمند است در حالی که غرفه سازی ارزان در دسترس باشد، هزینه زیادی را برای غرفه سازی بپردازد. شما میتوانید با کمترین هزینه و بالاترین نتیجه گیری از ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان لذت ببرید.

جدول قیمت اجاره و فروش غرفه بدون چادر

مشخصات غرفهقیمت فروش غرفهقیمت اجاره غرفه
غرفه 4×2 بدون چادر
 
350000
غرفه 6×2 بدون چادر
 
370000
غرفه 8×2 بدون چادر
 
4000000
غرفه 3×4 بدون چادر
 
3600000
غرفه 5×2 بدون چادر
 
3700000
غرفه 7×2 بدون چادر
 
3700000
غرفه 9×2 بدون چادر
 
4000000
غرفه 3×3 بدون چادر
 
3600000
غرفه 4×5 بدون چادر
 
4500000
غرفه 4×4 بدون چادر
 
6000000

فهرست مطالب

با انواع غرفه آشنا هستید؟

آیا میدانید که غرفه ها براساس سازه شان به چند دسته تقسیم میشوند و کدام غرفه ارزان تر و کدامیک گران تر است؟

برای ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان در ابتدا باید بدانید که غرفه ها و غرفه سازی چه انواعی دارند تا با آگاهی بهتری بتوانید دست به انتخاب مناسبی بزنید. انواع غرفه ها از نظر سازه گام اول و مسئله مهمی ست، در اینجا انواع غرفه ها را به شما معرفی میکنیم:

غرفه های ساختنی

برای غرفه های ساختنی از مواد گوناگونی استفاده میشود و میتوانید غرفه هایی در طرح های مختلفی بسازید. مواد اولیه غرفه های ساختنی برای مثال شیشه، چوب، ام دی اف، سرامیک و پارکت و… است. متریال این این غرفه ها پس از غرفه سازی قابل برگشت و تبدیل نیست.

غرفه های مدولار

این غرفه ها معمولا از متریال سبکی مانند آلومینیوم، پلاستیک و نئوپان ساخته میشوند و قابل حمل و نصب هستند. این غرفه ها از قبل ساخته شده هستند و افراد میتوانند پس از برپایی این غرفه کمی خلاقیت به آن بیفزایند یا کتیبه و بنر شرکت خود را در آن جای دهند.

غرفه اسپیس فریم

این غرفه ها از سازه هایی منعطف، قابل جداسازی، سبک، ارزان، و کم حجم ساخته شده اند که بر خلاف غرفه های مدولار که از پیش ساخته شده هستند، در غرفه سازی با اسپیس فریم قطعات را در محل غرفه بر اساس سلیقه خود به شکل و نظم دلخواه به هم متصل و نصب میکنند. معمولا شاخصه اصلی غرفه های اسپیس فریم محورها و ستون هایی فلزی و محکم است که بر روی آنها بنرها نصب میشوند.

غرفه سازی ارزان با اسپیس فریم چه مزایایی دارد؟

_غرفه اسپیس فریم در انواع طرح ها و هندسه های مختلف و بسیار زیبا میتوانند نظام بندی و ایجاد شود. غرفه سازی ارزان بسیاری از نمایشگاه ها از جمله غرفه سازی نمایشگاه تهران با استفاده از اسپیس فریم انجام میگیرد

_اسپیس فریم ها کاربردهای بسیاری دارند که غرفه سازی تنها یکی از آنهاست. و این نشانه انعطاف بالای سازه های اسپیس فریم برای ساخت غرفه است.

_ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان و در دسترس بودن اسپیس فریم اجاره ای

_سرعت بالای غرفه سازی

_حمل و بارگیری آسان، وزن و حجم کم سازه ها

_غرفه اسپیس فریم هم در فضای بسته استفاده میشود و هم بعنوان غرفه فضای باز انتخاب درست و به جایی ست.

_بهترین سازه غرفه سازی برای آرایش غرفه و نورپردازی آن

_ایمنی و استحکام بالا

چرا ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان؟

غرفه سازی و طراحی غرفه های نمایشگاهی یکی از موضوعات حساس برای شرکت هاست. و ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان مسئله ای ست که باید به آن توجه شود. در هر نمایشگاه، شرکت ها میخواهند حضور مثمر ثمری داشته باشند و چون اصولا اولین قدم برای ساخت غرفه و ارائه فعالیت ها، تصمیم گیری درباره نوع غرفه سازی ست، پس اطلاع داشتن از چگونگی ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان، که صرفه اقتصادی داشته باشد و از زیبایی کافی هم بهره مند باشد ارزشمند است.

غرفه ها معمولا به این خاطر که چند روز بیشتر برپا نیستند ترجیح بر آن است که هزینه زیادی صرف غرفه سازی نشود. زیبایی و کارایی غرفه ها ربطی به قیمت آنها ندارد، علت بالا بودن قیمت غرفه سازی نمایشگاه تزئینات بیشتر و مترال گرانتری ست که این زرق و برق ها از حدی که میگذرد واقعا کارایی و فایده ای برای غرفه شما ندارد و صرفا تحمیل هزینه های سنگین بر خودتان است.

نکات مهم برای غرفه سازی ارزان

نورپردازی یکی از قسمت های مهم در غرفه سازی ست، و احتمال اینکه افراد در اینجه متحمل هزینه های سنگینی برای نورپردازی غرفه شوند وجود دارد. نورپردازی بیش از حد نه تنها غرفه را زیبا و جذاب نمیکند بلکه ممکن نورهای زیاد با ازار دادن چشم، افراد را از غرفه دور کنند. میتوانید از لامپهای دست دوم استفاده کنید، یا برای تزئین بیشتر یک لامپ رنگی یا یک ریسه کوچک رنگی و مناسب با فضای غرفه را بکار ببرید.

یک طرح ساده و چشم نواز و باسلیقه برای غرفه کافی ست. اینکه بخواهید جلوه های سنتی بکار ببندید یا از غرفه خود ساختارهای عجیبی ایجاد کنید قطعا هزینه بر و غیر ضروری ست.

یکی دیگر از نکته های غرفه سازی نمایشگاه این است که ابعاد غرفه را به میزان کافی طراحی کنید که نیازی نباشد برای پر کردن و تعیین چیدمان غرفه های نمایشگاه زیاد هزینه صرف کنید. برای بک گراند غرفه نیز بنرهای زیبا و سالم کافی هستند.

کف سازی غرفه نمایشگاهی نیز بسیار از نظر بصری وکلاس کاری حائز اهمیت است. به این منظور اجاره کف سازی غرفه نمایشگاهی انتخابی به صرفه و هوشمندانه است.

غرفه های ساختنی قطعا بالاترین هزینه ها را برای شما دارند، متریال آنها گران قیمت هستند، اجاره ای در کار نیست زیرا غرفه ساختنی صرفا برای شما ساخته شده است. علاوه برآن امکان تغییر اندازه یا مدل غرفه وجود ندارد. بهترین گزینه برای غرفه سازی که علاوه بر مدرن بودن زیبا و منعطف و ارزان هستند اسپیس فریم است.

انتخاب کارشناس حرفه ای برای غرفه سازی ارزان

با وجود توضیحات داده شده باز هم ممکن است غرفه سازی به یک دلیل برای شما گران تمام شود، افراد غیرمتخصص ممکن است درست نتوانند غرفه را به صورت بهینه برای شما طراحی کنند اجزای اضافه ای خریداری نمایند یا باعث خرابی و استهلاک ابزار ها شوند، یا با بی سلیقگی جذابیت غرفه شما را از بین ببرند زیرا در طراحی و اجرای غرفه با قیمت کم ناتوانند. یکی از مهم ترین نکته ها برای ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان این است که از افراد متخصص و با تجربه برای این کار استفاده کنید. آنها به طور چشمگیری هزینه ساخت غرفه را پایین می آورند و از تحمیل هزینه های اضافی برشما جلوگیری میکنند. علاوه بر آن در نهایت غرفه ای زیبا خواهید داشت. بنابرین برای ساخت غرفه نمایشگاهی ارزان دقت داشته باشید که انتخاب افراد را درست انجام داده اید. در قدم اول بهتر است بودجه خود را تعیین کنید و با افراد متخصص برای غرفه سازی مخصوصا غرفه سازی نمایشگاه تهران که بسیار حائز اهمیت است مشورت نمایید.

غرفه سازی چه مراحلی دارد؟

باید دقت کنید که ساخت غرفه نمایشگاهی را نمیتوان بدون برنامه آغاز کرد. باید پیش از شروع کار برنامه ای دقیق را طراحی نمود تا و هزینه ها را پیش بینی کرد.

در ابتدای کار مشورت با یک متخصص و تعیین و پیش بینی بودجه برای غرفه سازی باید صورت بگیرد.

به طور کلی دو مورد اصلی که باید به آن توجه کنید این است که اهداف کلی شرکت را بدانید. چه هدفی دارید از غرفه سازی؟ آیا با قیمت غرفه سازی روز آشنا هستید وهزینه شما برای غرفه نمایشگاه در راستای اهداف شرکت است؟ آیا میخواهید بروشور یا محصولی را پخش کنید و نیاز به کانتر دارید؟ یا احتیاجی به این کار ندارید؟

پس اهداف و نوع فعالیت شرکت در غرفه را تعیین کنید و با متخصص در میان بگذارید تا بهترین ایده را برای تحقق اهداف شرکت در غرفه به شما ارائه دهد.

هزینه ها را محاسبه کنید. این هزینه ها شامل این است که میخواهید غرفه را خریداری نمایید یا اجاره کنید؟ هزینه ماموریت افراد در غرفه سازی و سفرها و دستمزد آنها چقدر است؟ طول مدت برپایی غرفه چقدر و محل ساخت غرفه کجاست؟

آگهی و بنر

جدای از اینکه شرکت شما چه اهدافی را دنبال میکند در اغلب موارد غرفه سازی نیاز به بنرها و بروشور ها و کاتالوگ هایی زیبا و جذاب دارید چون یکی از اصلی ترین راه هایی ست که مردم به شرکت شما و محصولاتتان توجه میکنند. کاتالوگ ها نسبت به هزینه ای که برای آن میشود بسیار مفید هستند زیرا افراد آن را در فرصت مناسبی مطالعه میکنند و تصمیم میگیرند. علاوه بر آن راه تماس با شما را در اختیار دارند. در حالی که صرفا نمیتوان به توضیحات متصدی ها برای معرفی محصول اکتفا کرد . افراد در شلوغی­ها معمولا توجه و دقت کافی را ندارند و به سرعت نیز توضیحات متصدی غرفه ها را فراموش میکنند.

پس به جای استخدام افراد بیشتر، هزینه ای را برای بنر و بروشور صرف کنید.

غرفه سازی

چه کسب و کارهایی به غرفه اسپیس فریم نیاز دارند؟

غرفه اسپیس فریم یک تعریف ساده دارد و آن عبارت است از سازه هایی که از پروفیل های سبک ساخته می شوند تا بهترین غرفه های نمایشگاهی برای کسب و کارهای مختلف، قابل اجرا باشند. اگر این سوال برای شما مطرح شده است که دقیقاً کدام یک از کسب و کارها به غرفه سازی نمایشگاهی با اسپیس فرم نیاز دارند، باید اینگونه پاسخ داد: ” هیچ قانون و مقررات خاصی وجود ندارد که مشخص کند یک کسب و کار بخصوص، می ‌تواند غرفه خود را با اسپیس فریم اجرا کند؛ اما فاکتورهای مختلفی در انتخاب این نوع غرفه سازی وجود دارد.”

به طور کلی شرکت هایی که به منظور افزایش سطح خدمات نمایشگاهی و معرفی کسب و کار خود به سازمان ها، همکاران یا مشتریان بیشتر، تصمیم به شرکت در نمایشگاه ها می گیرند، می ‌توانند غرفه اسپیس فریم سفارش دهند. این کار مزایای زیادی برای آنها دارد که از جمله، کاهش هزینه ها برای غرفه سازی می باشد. اگرچه این غرفه سازی، ساده و کم هزینه است اما چنانچه با طراحی ویژه ای انجام گیرد، می‌تواند دکوراسیون و طراحی داخلی یک غرفه بخصوص را زیباتر جلوه دهد.

نحوه استفاده از غرفه اسپیس فریم

غرفه سازی با اسپیس فریم به منظور راه اندازی سازه های موقت نمایشگاه هایی است که در فضای باز یا سرپوشیده اجرا می شود. کافی است طراحی را با شرکت غرفه سازی در میان بگذارید و متناسب با بودجه مالی شما، طرح های پیشنهادی به شما ارائه می گردد. این نوع غرفه اسپیس فریم در فضاهای مختلف نمایشگاهی قابل اجرا هستند. زمانی که غرفه ها ساخته شدند، شما به راحتی می توانید بنرهای تبلیغاتی خود را به نمایش بگذارید.

فضای موجود در نمایشگاه که به غرفه سازی شما اختصاص داده شده است، عاملی است که در طراحی سازه های اسپیس فریم تاثیر گذار است. این نوع روش غرفه سازی، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین سیستم ساختاری است که به کسب و کارها کمک می‌ کند فعالیت خود را در نمایشگاه ها گسترش دهند.

غرفه اسپیس فریم برای برای مواد غذایی، شرکت های دانش بنیان، شرکت‌ های حوزه کشاورزی و محصولات دامی و طیور، غرفه سازی برای نمایشگاهی دکوراسیون و حتی شرکت در نمایشگاه های محصولات فرهنگی، کتاب، چاپ و نشر دیجیتال و حتی کسب و کارهای اینترنتی توصیه می‌شود. بدون توجه به فعالیت خاص می توانید طرح های متداول را از غرفه اسپیس فریم برای شرکت در نمایشگاه در اختیار داشته باشید.

غرفه سازی
پیمایش به بالا