فروش و اجاره چادر

اجاره چادر و فروش چادر در فریم گستر در کمترین زمان قابل ارائه می‌باشد. یکی ازمهمترین عناصر در ساخت غرفه فضای باز نمایشگاهی بعد از نصب سازه اسپیس فریم، چادر برای سقف سازه اسپیس می‌باشد. چادر در عین زیبای باید از نظر کیفیت، مقاومت در برابر آب و هوا را داشته باشد. چادر نمایشگاهی به صورت اجاره و فروش در اختیار مشتری قرار میگیرد. اجاره چادر نمایشگاهی بستگی به نوع مصرف آن دارد. اجاره چادر مراسم با توجه به نوع مراسم تعیین میگردد. قیمت اجاره و فروش چادر برای عروسی, همایش و غرفه, افتتاحیه, ایستگاه صلواتی و هیئت بستگی به متراژ و ابعاد چادر دارد.

چادر برای پوشش سوله هایی که توسط اسپیس ساخته می‌شوند هم استفاده می‌شود. چادر نمایشگاهی باید در برابر برف و باران مقاومت داشته باشد.

فهرست مطالب

فروش چادر نمایشگاهی

چادر غرفه‌های فضای باز برای مناسبتی های مختلف ایجاد می شوند مانند: نماشگاه بهاره، مسقف کردن استخر، مسقف کردن غرفه، ایستگاه صلواتی، سن و استیج، ایام محرم و صفر و جشن رمضان و … با غرفه‌های که در سطح شهر معمولا ماه ها به طول می‌انجامد باید از چادر نوع درجه یک برای فروش چادر و اجاره چادر استفاده شود. انواع چادر برای فروش و اجاره موجود می‌باشد که شامل چادر برزنتی، چادر ترانزیتی، چادر لمینت، چادر ایرانی و چادر کره‌ای می‌باشد.

اجاره چادر نمایشگاهی

چادر نمایشگاهی چیست:

قبل از این که به چگونگی فروش چادر نمایشگاهی و اجاره چادر نمایشگاهی بپردازیم بهتر است که قدر با چادر های نمایشگاهی آشنا شویم. چادر نمایشگاهی همان چار هایی هستند که به صورت یک غرقه ی کوچک در می آیند و شما می توانید آن ها را در نمایشگاه های پائیزی، بهاری، تابستانه و نمایشگاه های عید نوروز مشاهده کنید. در گذشته قبل از اینکه این چادر ها را تولید کنندگان بسازند. فروشندگان در نمایشگاه ها مبور بودند اجناس خود را در معرض نور خورشید و باد و باران قرار دهند به همین جهت این چادر ها باعث راحتی کار آن ها گردید. اما باید بدانیم که چادر های امروزه چگونه بر پا می شوند و طریقه نگه داری از آن ها چگونه است. این چادر ها در واقع پارچه های ضخیم و برزنتی هستند که روی اتاقک هایی از پیش ساخته شده قرار می گیرند. اتاقک های از پیش ساخته شده همان اسپیس فریم ها هستند که در ابعاد مختلف وجود دارند و می توانند افراد این اسپیس فریم ها را به اشکال مختلف هندسی در آورند. جنس پارچه ای که در چادر های نمایشگاهی از آن استفاده می شود باید مقاوم و محکم بوده چرا که باید اجناس داخل چادر از تخریب توسط عوامل طبیعی چون باد و باران و طوفان حفظ شوند. نور خورشید مهم ترین عاملی است که باید چادر های نمایشگاهی در برابر آن مقاوم باشند. برزنت معمولا یک پارچه ی ضد آب و محکم است که می تواند بهترین جنس و پارچه برای چادر های نمایشگاهی باشد. اگر شما بخواهید از چادر های نمایشگاهی با کیفیت خریداری کنید باید بدانید اگر چه مقدار بیشتری هزینه خواهید پرداخت اما چادر نمایشگاهی شما از جنس مناسب تر و طول عمر بیشتری برخوردار خواهد بود. هر چه مقاومت این چادر ها بیشتر باشد باعث افزایش فروش چادر و اجاره چادر نمایشگاهی خواهد بود. به همین خاطر است که فروشگاه های معتبر برای افزایش فروش چادر و اجاره چادر نمایشگاهی خود از بهترین نوع اجناس خریداری می کنند. به همین جهت ما به شما توصیه می کنیم از فروشگاهی خریداری نمائید که میزان فروش و اجاره چادر نمایشگاهی آن بالا باشد این فروش بالا نشان گر کیفیت کار آن فروشگاه می باشد.

چگونگی فروش و اجاره چادر نمایشگاهی:

کاربرد های چادر نمایشگاهی و تاثیر بر فروش چادر و اجاره چادر نمایشگاهی:
 

باید بدانید که هر چقدر کاربرد های چادر نمایشگاهی بیشتر باشد موجب افزایش فروش چادر و اجاره چادر نمایشگاهی می گردد. البته که این چادر دارای کاربرد های زیادی می باشد. بسیاری از افراد شاید تا به حال به مزیت های چادر های نمایشگاهی توجه نکرده باشند و شاید اصلا ندانند که چادر های نمایشگاهی جز برگزاری جشنواره ها به چه دردی می خورند اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید حتما این مقاله را مطالعه فرمایید و از چگونگی و نحوه ی فروش چادر و اجاره چادر نمایشگاهی، با خبر شوید. در این مقاله می خواهیم قدری با کاربرد های چادر نمایشگاهی آشنا گردیم. از مهم ترین کاربرد های چادر ها، در میان طبیعت و توسط مردمان شریف عشایر است. در گذشته مردم شریف عشایر با سنگ، چوب و پارچه به ساختن چادر های خود مشغول می شدند. اما امروزه به لطف صنعت گران در این عرصه و فروش و اجاره چادر نمایشگاهی، کار این عزیزان راحت شده و به راحتی می توانند این چادر ها را در کم ترین زمان نصب یا جمع آوری نمایند. این چادر ها دارای ارتفاع سقف بالاتری هستند و راحت تر می توان در آن ها زندگی نمود همچنین انتخاب ابعاد آن ها بر عهده ی خود فرد خریدار است و می تواند آن را بسیار بزرگ انتخاب نماید. 

چادر نمایشگاهی

علاوه بر آن قبل از این که برخی از شرکت ها به فروش و اجاره چادر نمایشگاهی مشغول باشند. برخی از دست فروشان و یا فروشندگاه در نمایشگاه ها و جشنواره ها مجبور بودند که اجناس خود را در فضای باز قرار دهند و همین امر موجب می شد که آن ها مشتریان خود را از دست بدهند و آسیب دیدن اجناس خود در معرض خسارات زیادی قرار بگیرند. سبک بودن چادر های نمایشگاهی برای افراد عشایر تاثیر بسزایی در فروش و اجاره چادر نمایشگاهی دارد. چرا که در سر تا سر کشور عزیز ایران مردمان عشایر مشغول به فعالیت هستند و تعداد آن ها هم زیاد است. این تقاضای زیاد موجب افزایش فروش و اجاره چادر نمایشگاهی و عرضه به وسیله ی تولید کنندگان می شود.

انواع چادر نمایشگاهی و تاثیر بر فروش و اجاره چادر نمایشگاهی:

چادر های نمایشگاهی دارای انواع مختلفی می باشد و همین تنوع نیز می تواند باعث افزایش فروش چادر و اجاره چادر نمایشگاهی باشد. وقتی شما بخواهید از چادر های نمایشگاهی در مکان ها و شرایط مختلف استفاده نمایید مسلما ناچار هستید که در میان انواع مختلفی یک نوع را انتخاب کنید انتخاب نوع مناسب چادر نمایشگاهی برای شما باعث می شود که فروش و اجاره چادر نمایشگاهی بالا رود و همگان بتوانند نیاز های خود را رفع کنند. همانند سایر وسیله ها، چادر های نمایشگاهی در بازار در طرح، رنگ و انواع مختلفی به فروش می رود در ادامه ی این مقاله می خواهیم با برخی از انواع چادر های نمایشگاهی و نحوه ی فروش و اجاره چادر نمایشگاهی آشنا گردیم. انواع چادر های نمایشگاهی به شرح زیر می باشد.

فروش چادر نمایشگاهی

چادر های یک رو ترانزیتی: با توجه به محیطی که شما می خواهید از آن استفاده نمایید باید نوع چادر مشخص شود اگر شما می خواهید از چادر های نمایشگاهی در فضاهای باز استفاده نمایید باید یک چادر مقاوم تهیه نماید تا بتواند برف، باران، کولاک، تگرگ، طوفان و غیره را تحمل کند. چادر هایی از نوع یک رو ترانزیتی بسیار محکم و مقاوم بوده و برای افرادی که بخواهند چادر های مستحکم داشته باشند بسیار مناسب است. به این صورت که افراد عشایر بایستی از این نوع چادر ها استفاده نمایند. مقاومت این چادر ها در برابر زلزله بی نظیر است و هیچ لرزشی نمی تواند آن ها را از هم جدا سازد و فرو ریزد. خود این چادر در نوع برای فروش چادر و اجاره چادر نمایشگاهی وجود دارد که به نام های گرم بالا و گرم پایین هستند. علاوه بر مردمان عشایر از این نوع چادر در ساخت سالن های بزرگ و یا سقف ماشین های سنگین و بزرگ استفاده می کنند. قیمت این چادر ها به خاطر کیفیتی که دارند بالا بوده و این قیمت بالا باعث کاهش فروش چادر و اجاره چادر نمایشگاهی از نوع یک رو ترانزیتی نشده است.

چادر های لمینتی: این نوع از چادر های نمایشگاهی دارای قیمت ارزانی هستند علت این قیمت ارزان به خاطر کم بودن مقاومت آن می باشد. چادر هایی از جنس لمینت در برابر باد و طوفان و غیره مقاومت نداشته و بهتر است در مکان هایی که به مقاومت نیازی نیست استفاده شود.

چادر های دو رو کره ای: این نوع از چادر ها نسبتا از مقاومت بالایی برخوردار بوده و می توان از آن در فضاهای باز استفاده نمود. قیمت این نوع چادر ها هم کمی گران است ولی دارای طول عمر و کیفیت بالایی می باشد. ضرب المثل هیچ گرانی بی حکمت نیست در رابطه با خرید، فروش و اجاره چادر نمایشگاهی صدق می کند.

نکات در مورد فروش چادر و اجاره چادر نمایشگاهی:

بزرگ ترین سوالی که در ذهن مصرف کنندگان راجب فروش چادر و اجاره چادر ، به وجود می آید این است که آیا خرید چادرهای نمایشگاهی بهتر است یا اجاره چادر های نمایشگاهی؟ باید بدانید که شما اول باید شرایط خود را در نظر داشته باشید. و در نظر داشته باشید که این چادر ها را برای چه مدت زمانی می خواهید اگر نیاز شما به چادر های نمایشگاهی سالانه است پس باید به اجاره چادر های نمایشگاهی بپردازید. اما اگر شما به صورت روزانه می خواهید از این چادر ها استفاده نمائید بهتر است که این چادر های نمایشگاهی را خریداری کنید. اگر چه شما برای خرید این چادر ها در ابتدا باید پول زیادی بپردازید اما به طور کلی هزینه ی کمتری نسبت به اجاره این چادر ها در مرور زمان دارید. فروش و اجاره چادر نمایشگاهی، اخیرا توسط برخی از شرکت های معتبر و فروشگاه های با نام و نشان اینترنتی www.framespace.ir توسعه یافته است این کار در راحتی حال هموطنان عزیز کمک بسزایی می کند.

 

چادر اسپیس فریم
پیمایش به بالا