قاب بنر اسپیس نمایشگاهی و کاربرد

معرفی قاب بنر اسپیس نمایشگاهی و کاربرد آن

قاب بنر نمایشگاهی یک نوع سازه ی معماری می باشد که جهت تبلیغات محیطی از آن استفاده می شود. برای بهره بردن از کاربرد قاب های اسپیس می توان انواع مختلف آن ها را اجاره کرد. همچنین اگر قصد دارید که در هر زمانی از این سازه های خرپایی جهت محصولات تبلیغاتی خود استفاده کنید، می توانید اقدام به خرید آن ها کنید.

از نکات بسیار مهم قاب بنر تبلیغاتی می توان به قیمت مناسب و ارزان آن اشاره کرد که مردم را ترغیب به خرید آن می کند.

کاربرد قاب بنر اسپیس فریم

با شنیدن نام قاب بنر حتما این سوال برای شما ایجاد خواهد شد، که اصلا چرا باید از قاب بنر اسپیس فریم استفاده کنیم؟ یا چرا جهت اجرای بیلبورد های تبلیغاتی، استفاده از قاب اسپیس پیشنهاد داده می شود؟

در واقع مهمترین کاربرد قاب اسپیس فلزی یا قاب دیواری، چهار چوب آن می باشد که به عنوان یک تکیه گاه مقاوم عمل می کند.

متناسب با ابعاد غرفه های نمایشگاهی می توان از انواع قاب بنر نمایشگاهی استفاده کرد. شما می توانید دور تا دور غرفه های خود را از تابلو های تبلیغاتی اسپیس فریم تزئین کنید.

انواع محصولات و خدمات خود را به راحتی به نمایش بگذارید. به طور حتم جذابیت و مرتب بودن غرفه ی شما دور از چشم مشتریان نخواهد بود. از این که برای آن ها احترام قائل شده اید تا محصولات و خدمات خود را به صورت شکیل به نمایش بگذارید، بسیار خرسند خواهند شد و با استقبال از غرفه ی شما بازدید خواهند کرد.

در مواقعی که بنرهای تبلیغاتی شما در فضای باز قرار می گیرد، در ابتدا باید برای استقامت و مهار آن ها چاره ای بیابید، زیرا همانطور که می دانید در فضاهای باز، به علت شرایط جوی هوا امکان بروز هرگونه حادثه ای اعم از واژگونی بنر و غیره وجود دارد.

بنابراین بهترین گزینه ی پیشنهادی در فضاهای باز استفاده از قاب بنر می باشد، زیرا با استفاده از قاب اسپیس ها می توانید یک بیلبورد تبلیغاتی با مقاومت و استقامت بالا اجرا کنید.

از دیگر کاربرد های اسپیس بنر ها می توان به نمایش گذاشتن محصولات در خیابان ها، بزرگراه ها و جاده ها اشاره کرد.

نصب تابلو های تبلیغاتی در چهارراه ها و خیابان ها بسیار موثرتر از تبلیغات تلویزیونی می باشد. شما با هزینه ی بسیار کمتر می توانید تبلیغاتی بسیار مفیدتر داشته باشید. دقت داشته باشید بنرهای تبلیغاتی که در خیابان ها مشاهده می کنید توسط یک پایه و تکیه گاه بسیار مقاوم به نام اسپیس فریم، اجرا می شوند.

قاب بنر اسپیس فریم

مزایای انواع قاب اسپیس های نمایشگاهی

انواع مختلف اسپیس فریم ها به صورت مولکولی، خطی و کرو در بازار عرضه می شوند. یکی از پرکاربردترین انواع این سازه ها، قاب بنر می باشد. مزایای طراحی و ساخت این قاب ها توسط اسپیس فریم ها به شرح زیر می باشد.

  • تنوع کاربری
  • ایمنی بالا و استقامت عالی
  • طراحی جذاب و منحصر به فرد
  • قابلیت نورپردازی و نصب دوربین
  • قیمت بسیار مناسب
  • داشتن سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف
  • امکان عبور هرگونه جریان الکتریکی و حرارتی
  • قابلیت تنظیم اندازه و جزئیات اسپیس ها

چگونگی فروش قاب بنر و اسپیس بنر

فروش و اجاره قاب بنر اسپیس در کوتاه ترین زمان ممکن، امکان پذیر می باشد. شما متناسب با هر زمانی که دارید می توانید به سفارش قاب اسپیس تبلیغاتی محصولات خود بپردازید.

 ساخت انواع مختلف قاب اسپیس در شرکت تولیدی فروش قاب بنر اسپیس در ابعاد و سایز های مختلف ارائه می شود. با اجاره و فروش قاب بنر اسپیس فریم شما بی نیاز از هر گونه تابلوی تبلیغاتی خواهید بود.

فروش و اجاره قاب بنر اسپیس نمایشگاهی از طریق وب سایت مجموعه ما به صورت اینترنتی انجام می شود. جهت اطلاع گرفتن از قیمت قاب بنر اسپیس فریم می توانید با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید.

کارشناسان فروش و اجاره قاب بنر اسپیس فریم متناسب با درخواست شما، بهترین گزینه های پیشنهادی را به شما ارائه خواهند داد.

پس از بررسی مشخصات مورد نیاز جهت ساخت بنر اسپیس تبلیغاتی شما، اطلاعات ثبت شده به بخش تولید شرکت ارجاع داده می شود. بعد از تولید قاب های اسپیس فریم نمایشگاهی مشتری، کارشناسان شرکت با شما تماس حاصل کرده و هماهنگی های لازم جهت ارسال محصولات شما انجام خواهد شد.

هنگام تماس کارشناسان شما می توانید جهت نصب قاب اسپیس از شرکت درخواست نصاب ماهر داشته باشید. نصاب با تجربه شرکت همراه با اسپیس فریم در محل مورد نظر شما حاضر خواهد شد.

شرکت تولیدی قاب بنر اسپیس فریم شما را در هر زمینه ای جهت ساخت و اجرای انواع بیلبوردهای تبلیغاتی و قاب اسپیس های دیواری و فلزی راهنمایی کرده و انواع خدمات مربوطه از جمله مشاوره، فروش و اجاره انواع اسپیس فریم، حمل و نقل، نصب و غیره را به شما ارائه خواهند داد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پیمایش به بالا