قیمت اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم را نوع مواد تشکیل دهنده اسپیس تعیین می‌نماید. هرچه مواد اولیه به کار رفته در ساخت، بالاتر باشد قیمت هر شاخه اسپیس نیز به همان نسبت بالاتر می‌رود. نوع ساخت اسپیس فریم بر حسب مدل ساخت بر قیمت اسپیس نمایشگاهی تاثیر می‌گذارد. یکی از عوامل موثر در قیمت اسپیس تبلیغاتی تعداد رکاب به کار رفته در ساخت هر شاخه می‌باشد. هرچه تعداد رکاب در هر متر اسپیس بیشتر باشد قیمت هر متر اسپیس فریم بالاتر می‌رود. یکی دیگر از عوامل تعیین قیمت اسپیس نوع لوله به کار رفته در ساخت هر شاخه اسپیس می‌باشد. هرچه ضخامت لوله بیشتر باشد نرخ هر شاخه اسپیس بالاتر می‌رود و هرچه ضخامت لوله پایین‌تر باشد قیمت اسپیس ارزان تر می‌شود.

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود که قیمت مناسب باشد، اسپیس دست دوم می باشد. که در ادامه این تفاوت را توضیح می‌دهیم.همچنین در این نوشتار به حاشیه های دیگر این صنعت خواهیم پرداخت.

فهرست مطالب

قیمت هر متر اسپیس فریم

قبل از بررسی مهمترین آیتم یعنی قیمت هر متر اسپیس فریم بیایید کمی درباره تعریف اسپیس فریم بدانیم. موافق هستید؟ یک اسپیس فریم یا ساختار فضایی مجموعه ای از قطعات سازه فلزی است. سازه فضایی از یک لایه بازوی فلزی بر اساس یک الگوی هندسی ساخته شده است. اسپیسها را می‌توان برای دهانه مناطق وسیع با چند تکیه‌گاه داخلی استفاده کرد. یک اسپیس فریم  به دلیل استحکام ذاتی بسیار قوی است. طراحی آن چنان خلاقانه است بارهای فریم و سازه در طول قطعات منتقل می‌شود.  سیستم  اسپیس فریم راه حلی در حوزه معماری با برخی از خصوصیات است که به خوبی نسبت به انواع دیگری از ساختارها متمایز شده است. تطبیق پذیری و سازگاری سیستم‌های اسپیس فریم باعث جذابیت و زیبایی شناختی آنها می‌شود.ساختار شاخه  و نوع جوش از عوامل تعیین کننده هر متر میباشد. این هزینه ملاک تعیین کننده فاکتور شما بر حسب متراژ میباشد.

لیست قیمت اسپیس فریم اردبیهشت 1402 فریم اسپیس ( اسپیس فریم گستر)
فروش اسپیس فریم

آنها برای سایه‌های کوچک مقیاس ایده‌آل شوند و توانایی آنها برای تحمل آسان‌تر بارهای نقطه به نقطه تقریباً در هر مکانی امکان اجرای ساختارهای بزرگتر را ممکن می‌سازد. با بررسی سوابق موفقیت در پروژه‌های متنوعی مانند سالن‌های ورزشی، مراکز خرید، سالن‌های فرودگاه، آشیانه‌های هواپیما، دیوارهای در حال اجرا، غرفه‌های صنعتی و غیره می‌توان به اهمیت اسپیس پی‌برد. معمولا یک کارخانه اسپیس فریم با تولید انواع سازه اسپیس فریم توانایی عرضه انواع محصولات و سازه‌های مختلف را دارد. آن‌ها از طریق ارائه خدمات اینترنتی در فروشگاه مجازی و وب سایت طراحی شده به همین منظور اقدام به نمایش موارد مختلفی می‌نمایند. از جمله این موارد قیمت هر متر اسپیس فریم، قیمت اتصالات اسپیس فریم، و قیمت ساخت غرفه می‌باشد.

در این مجموعه همچنین با موارد زیر آشنا خواهید شد:

  • قیمت اسپیس دست دوم(این گزینه به نوع سازه و سلامت آن بستگی دارد )
  • قیمت هر شاخه اسپیس (این بها به طول شاخه بستگی دارد هرچه طول بیشتر باشد بهای آن بالاتر میشود)
  • قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی (این بها و هزینه به نوع مواد اولیه و مقدار استفاده بستگی دارد)
  • قیمت اتصالات اسپیس فریم (این بها و فی به کیفیت ورق مورد ساخت بست بستگی دارد)
  • قیمت اسپیس (با مطالعه دقیق این مقاله به عوامل تعیین کننده این موضوع پی خواهید برد)
  • قیمت اسپیس تبلیغاتی (هزینه سازه تبلیغاتی نیز در قسمت پایین مقاله ذکر گردیده)
  • قیمت اجاره اسپیس (هزینه اجاره در منو اجاره به طور کامل تشریح گردیده است میتوانید به همان صفحه مراجعه نمایید)
  • قیمت هر متر اسپیس فریم (این گزینه همان فی واحد مورد محاسبه میباشد)
  • قیمت بست اسپیس نمایشگاهی (هزینه اتصال در منو اتصال به طور کامل شرح داده شده است میتوانید به همان صفحه مراجعه نمایید)
  • قیمت غرفه اسپیس فریم (این فاکتور را مقدار متریال مصرفی تعیین می کند)

قیمت اسپیس دست دوم

گاهی به علت هزینه بالای اسپیس فریم‌های نو خصوصا در پروژه‌های بزرگ در کنار هزینه های جانبی مانند نصب سازه، مشتری با راهنمایی فروشنده و اطلاع از قیمت اسپیس دست دوم می‌کند. البته واضح است که قیمت اسپیس دست دوم مسلما قابلیت یک سازه ساخته شده با مواد نو را ندارد. نکته مهم در استفاده از اسپیس فریم دست‌دوم همانا اطلاع مشتری از کیفیت قطعات بوده و در نتیجه آگاهانه اقدام به خرید می کند.

لیست قیمت اسپیس فریم کمتر از یک متر اردیبهشت ماه 1402( اسپیس فریم گستر)

قیمت هر شاخه اسپیس

قیمت هر شاخه اسپیس فریم به چند پارامتر مهم بستگی دارد:

۱) کیفیت فلز به کار رفته در لوله ها نسبت به متراژ شاخه

۲) متراژ شاخه اسپیس و یا همان طول شاخه

هر چه کیفیت مواد اولیه بالا باشد قیمت هر شاخه اسپیس فریم بیشتر می باشد. این مسئله قطعا در سازه اصلی نمایان خواهد شد.

در این مجموعه بخاطر کیفیت مواد اولیه به کار رفته و نحوه تولید مناسب قیمت هر شاخه اسپیس متفاوت است. برای به دست آوردن قیمت هر شاخه اسپیس شما باید به صورت زیر عمل نمایید:

طول شاخه اسپیس*فیمت هر متر اسپیس فریم = قیمت هر شاخه اسپیس

از طریق فرمول فوق شما میتوانید به راحتی بهای هر شاخه را به دست آورید.لازم به ذکر است شما میتوانید ابعاد شاخه ها را از صفحه ابعاد شاخه بردارید.در این جا برای شما محاسبه بهای یک شاخه ۲٫۷ متری را با احتساب فی واحد ۱۰۰٫۰۰۰ تومان می آورم:

۱۰۰٫۰۰۰*۲٫۷=۲۷۰٫۰۰۰

برای روشن شدن این مطلب یک مثال دیگر برای به دست آوردن یک شاخه ۲٫۳۳ متری را می آورم.در این مثال همانند بالا بها را متری ۱۰۰٫۰۰۰ تومان در نظر میگیریم.

۲۳۳٫۰۰۰=۲٫۳۳*۱۰۰٫۰۰۰

ابعاد اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی

اسپیس فریم نمایشگاهی همانطور که از نامش پیداست برای استفاده و برپایی غرفه‌ و گاهی استندهای ایستا کاربرد دارند. به علت گسترش برگزاری انواع نمایشگاه در سطح کشور استقبال از اسپیس نمایشگاهی به همراه طراحیها و سلیقه های متنوع آن رو به فزون است. به همین دلیل با توجه به رشد شرکت‌های این حوزه و گسترش بازار رقابت می بایست هزینه اسپیس فریم و کالاهای تولیدی از بهترین کیفیت، استحکام، تنوع در طراحی و طری ریزی برخوردار باشد. لازم به ذکر است، معمولا برای برپایی سازه ها و غرفه‌های نمایشگاهی از اسپیس فریم دست دوم استفاده نمی شود.قیمت اسپیس نمایشگاهی به دلیل استفاده مکرر آن در ساخت سازه از اهمیت ویژه ای در بین غرفه سازان برخوردار است.

قیمت اسپیس

قیمت اسپیس به تعدادی پارامتر مختلف ولی معین وابسته میباشد. چنانچه یکی از آن ها دچار تغییرات گردد، بر قیمت کل محصول تاثیر مستقیم خواهد داشت. هر چه کیفیت مواد اولیه شامل شاخه های سازه، بست و پیچ و مهره بالاتر باشد، تاثیر آن بیشتر است.به طور کلی میتوان گفت که وزن سازه در بهای آن تاثیری مستقیم دارد. با توجه به ارزان تر بودن هزینه اسپیس اکثر مشتریان به جای خرید یا اجاره داربست نسبت به تهیه اسیپس فرم با توجه به قیمت اسپیس نمایشگاهی می کنند. نکته جالب در حوزه اسپیس آن است که حجم مراجعه افراد برای استفاده از آن هر روز گسترده تر میشود.

همانطور که می دانید فاکتور های مختلفی در تعیین قیمت غرفه اسپیس موثرند. در وب سایت و فروشگاه مجازی ما این امکان وجود دارد تا فهرست تمامی فریم ها را با شرح خلاصه ای از هر محصول، قیمت ها و دیگر توضیحات لازم در دسترس شما مشتری گرامی باشد. با توجه به وابستگی سازه اسپیس فریم نمایشگاهی به مواد اولیه فلزات و تغییرات غیر مترقبه بها و تاثیر مستقیم آن بر نرخ گذاری قطعات و کل مجموعه سازه  برای مشاوره بیشتر می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید.

ابعاد اسپیس فریم

قیمت اسپیس تبلیغاتی

به دلیل تغییرات روز افزون اجتماعی و فرهنگی جوامع و تنوع وسایل تبلیغاتی، دسترسی سریع به این گونه ابزار ها کمک موثری به بهتر دیده شدن محصولات و فعالیت های یک موسسه می نماید. یکی از بهترین و ساده ترین وسایل تبلیغاتی همانا به کار گرفتن استند های تبلیغاتی ( اسپیس فریم تبلیغاتی) است. به همین دلیل اطلاع از قیمت اسپیس تبلیغاتی و در نتیجه هزینه  سازه تبلیغاتی می‌تواند مشتری را در تصمیم گیری سریعتر قانع نماید. به خاطر سادگی تولید و نصب و سبک بودن در حمل، استند‌های تبلیغی به سرعت جای خود را در بین مردم باز نموده است. هر روز شاهد عرضه نوع جدید و خلاقانه ای از اسپیس‌ فریم‌های تبلیغاتی هستیم.  یکی دیگر از مزایای سازهها قیمت مناسب آن نسبت به دیگر ابزار های تبلیغاتی است.

گاهی پروژه های نمایشگاهی یا غیر از آن چنان سریع باید برپا شده و آماده ارائه خدمات گردد که شاید زمانی برای تصمیم گیری و بررسی خرید آن نباشد. برخی اوقات نیز خرید کامل یک مجموعه از قطعات مختلف به صرفه نیست. در نتیجه بهترین راه کار برای دسترسی مستقیم به قطعات و برپایی سازه همانا اجاره آن باشد. در حال حاضر اکثر شرکت های حوزه خدمات نمایشگاهی در کنار طراحی، طرح ریزی و فروش و نصب انواع سازه، نسبت به اجاره آن نیز اقدام میکنند. از مشتریان گرامی درخواست می شود جهت اطلاع از قیمت اسپیس‌فریم و قیمت اجاره اسپیس به وب سایت ما و یا به کارشناسان شرکت مراجعه نمایند.

قیمت سازه نمایشگاهی

مسلما هر متقاضی اسپیس فریم و به خصوص سازه نمایشگاهی با کمی جستجو در اینترنت و شبکه های اجتماعی به سرعت می تواند به بهای سازه نمایشگاهی و در نتیجه هزینه اسپیس فریم مورد نظر خود پی ببرد. ولی باید قبل زا آن به کیفیت و مرغوبیت کالا، ضمانت و دیگر فاکتور های فیزیکی آن اقدام نماید. گاهی بهترین کیفیت محصول به علت عدم آگاهی و آموزش کافی نصاب می‌تواند فدای نصب نا مناسب سازه گردد. به همین دلیل در کنار قیمت غرفه ، مشتری با اعتماد به برند و متخصصان موسسه می تواند از خدمات شایسته آن برخوردار شود.شما میتوانید با کمترین هزینه از خدمات مناسب ما در این زمینه بهره مند گردید.

قیمت بست اسپیس

همیشه زمانی که یک مشتری برای برپایی یک غرفه یا سازه احساس نیاز می کند، یک موسسه موفق با حجم کافی از اطلاعات مورد نیاز وی، ارائه محصولات با کیفیت و در اختیار داشتن پرسنل آموزش دیده و حرفه ای و در نهایت قیمت اسپیس فریم مناسب می تواند به بهترین وجه یاری رسان مشتری باشد. یک سازه چه دائمی باشد و چه نباشد، از تعداد زیادی قطعات کوچک و بزرگ تشکیل می گردد. یکی از مهمترین قطعه ها بست اسپیس است که دو قطعه از طریق آن به هم متصل می شوند. اتصالات اسپیس این امکان را فراهم میکند تا شما بتوانید با به کار گیری یک عدد آچار اتصالات را به هم متصل نمایید. اطلاع از قیمت بست اسپیس نمایشگاه  از طریق وب سایت و فروشگاه مجازی ما امکان پذیر است.

در ساخت و بر پایی یک سازه اسپیس فریم کیفیت بست اتصال قطعات از مهمترین و چه بسا اساسی ترین موارد است. با توجه به کیفیت و مقاومت اجزا و قطعات سازه آماده شده بست اسپیس و در نتیجه قیمت اتصالات اسپیس دارای حساسیت زیادی است. این حساسیت به جهت تقسیم بار و فشار در سطح سازه است. اگر چنین موردی با محاسبات دقیق مهندسی کمی دچار خطا گردد. و یا حتی از متریال نامرغوب استفاده شود، ممکن است موجب خسارات جبران ناپذیری شود. فی اتصالات و بست و دیگر قطعات در وب سایت ما موجود است.

برای برپایی یک اسپیس فریم، نیاز به فراهم شدن چندین نوع قطعه در کنار یک دیگر است. برای اتصال قطعات چنین سازه ای که گاه دارای پیچیده ترین ساختار هاست. نیاز به بست و پیچ و مهره مناسب همان قطعات نیز میباشد. معمولا اتصال دو قطعه  اسپیس از طریق بست انجام می شود. هر مجموعه بست شامل یک بست اسپیس، پیچ و مهره است. این پکیج به راحتی دو قطعه را یه یک دیگر متصل و مجددا به راحتی قابل جدا سازی است. کیفیت و مرغوبیت بر قیمت اتصالات اسپیس و در نتیجه بهای اسپیس فریم موثر است.بنابراین بست و اتصالات یکی از عوامل تعیین کننده هزینه نهایی شما میباشد.به این ترتیب که هر چقدر در سازه شما بست بیشتر مصرف گردد جمع فاکتور شما بیشتر میگردد.بنا براین برای پایین آوردن جمع فاکتور شما باید از شاخه های بزرگتر استفاده نمایید.

قیمت اسپیس

مدیریت هزینه پروژه

شما برای آنکه بتوانید تمامی هزینه های پروژه خود را مدیریت نمایید باید لیستی جامع از آن تهیه نمایید.از این طریق میتوانید با شناسایی هزینه ها آنها را شناسایی نمایید.در این صورت به راحتی میتوانید برای حذف کردن موارد اضافه اقدام نمایید.شما بعد از تهیه لیست می توانید سازه های اضافی و نا کارآمد را حذف نمایید.در صورتی که قادر به حذف نباشید میتوانید طرح را عوض نمایید.با عوض نمودن طرح میتوانید مصالح مصرفی را کم نمایید.این راه حل میتواند در جمع هزینه های شما کمک شایانی نماید.

لیست قیمت اسپیس کرو (منحني) اردیبهشت ماه 1402 ( اسپیس فریم گستر)

قیمت ارزان اسپیس

سازه اسپیس فریم جز ارزان ترین و مناسب ترین سازه های موجود در بازار است. قیمت ارزان اسپیس منجر به ارزان شدن و به صرفه بود اجاره آن نیز می گردد. به خصوص در بهبوحه برگزاری نمایشگاه های کوتاه مدت و حتی برپایی سازه ها و غرفه های غیر نمایشگاهی موقتی و سازه های تبلیغاتی این ارزانی بیشتر نمایان خواهد شد. حتی برای برگزاری مسابقات ورزشی . همایش ها که نیازمند اجاره و رزرو آن ها و صرف هزینه های گزافی را موجب می گردد، اجاره یک سازه اسپیس می تواند هم فال باشد و هم تماشا.شما به آسانی میتوانید از این طریق پروژه خود را به نحو احسن به انجام برسانید. تمامی این موارد مدیون قیمت ارزان اسپیس هستیم.برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به صفحه اینستاگرام فریم گستر مراجعه نمایید.

پیمایش به بالا