همه چیز درباره اجاره اسپیس در تهران و کرج

اجاره اسپیس در تهران و کرج

اسپیس فریم یکی از راه های مناسب برای برگزاری نمایشگاه و ساخت غرفه می باشد که با بکارگیری آن می توان محصولات و همچنین خدمات قابل ارائه را به شیوه مناسب و آسانی به نمایش گذاشت.

گروه تولیدی اسپیس گستر یکی از شرکت های شناخته شده و مطرح می باشد که با اجاره اسپیس فریم به صورت غرفه های نمایشگاهی و همچنین قاب بنر، استیج، سوله و سالن، گلخانه، ورودی و خط پایان پیست ها، کف سازی، سازه نورپردازی، پارکینگ موقت یا دائم، آلاچیق، طاق نصرت، طاق رومی، روکش استخر، سن، موکب و یا ایستگاه صلواتی…، خدمات عالی را برای مشتریان فراهم می کند.

اجاره اسپیس در تهران و کرج
اجاره اسپیس در تهران و کرج

شایان ذکر است شما عزیزان می توانید با اجاره اسپیس نمایشگاهی غرفه های متنوع و مختلفی را ارائه نمایید. در نظر داشته باشید که با قیمت اجاره اسپیس بسیار مناسب شرکت اسپیس گستر می توانید انواع سالن های نمایشگاهی دائم و موقت را در اشکال و زوایای متنوع و مورد پسند ایجاد نمایید.

قیمت اجاره در تهران و کرج بستگی به عوامل متفاوتی دارد. همچنین روند انجام اجاره در کرج و تهران در کمترین زمان انجام پذیر می باشد. ناگفته نماند که حمل و نقل، نصب و جمع آوری اسپیس فریم در تهران و کرج بصورت رایگان می باشد.

اجاره اسپیس

نحوه اجاره اسپیس در تهران و کرج

اجاره اسپیس نمایشگاهی در تهران و کرج دارای مزیت های فراوانی برای مشتریان می باشد. به عنوان مثال برای نگهداری از سازه ها و جهت انبار آن ها نیازی به وجود فضای زیاد نیست. در حقیقت اسپیس اجاره ای در کرج به انبار و مراقبت نیازی ندارد و بایستی پس از اتمام موعد اجاره آن را تحویل داد. لازم به ذکر است که اسپیس فریم در مقایسه با داربست ها از ساختار و زیبایی بیشتری برخوردار است.

یکی از قابلیت های ویژه اسپیس ها انعطاف پذیری می باشد. همچنین با توجه به نوع ساختار آن ها میتوان شکل های گوناگونی همچون شکل هلالی به وجود آورد.

اجاره اسپیس در تهران از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین خاطر خدمات عالی و باکیفیتی به مشتریان ارائه داده می شود. مشتریان عزیز می توانند برای اجاره در همه شهرستان ها به مرکز اجاره اسپیس فریم در تهران مراجعه نمایند.

مراحل اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

مرکز اجاره اسپیس فریم

شرکت اسپیس گستر واقع در تهران است. به همین دلیل این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا به راحتی برای اجاره اقدام نمایند. همچنین با توجه به مستقر بودن انبار اسپیس در تهران برای اجاره نیاز به پرداخت هزینه زیاد و اضافی نیست.

یک سری نکاتی که باید قبل از اجاره اسپیس رعایت شوند به اینصورت می باشند:

  1. بررسی فضای تعیین شده برای برگزاری نمایشگاه یا غرفه
  2. به دست آوردن میزان متراژ مورد نیاز
  3. تعیین مدت زمان اجاره
  4. تعیین منطقه و تاریخ اجاره

مراحل اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

میتوان گفت اجاره اسپیس فریم در کرج به دلیل برخورداری از کیفیت و ماندگاری جزو سازه های منحصر بفرد بشمار می آید. امکان ساخت سازه های نمایشگاهی با کیفیت عالی و در مدت زمان کوتاه در کرج برای تمامی مشتریان وجود دارد.

با توجه به استحکام بالای اسپیس فریم ها میتوان از آن ها در ساختار سازه ها در تجهیزات حرارتی و برودتی استفاده نمود. مشتریان می توانند با اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در کرج در شرایط و فضای مختلف از سازه های مدرن و کاربردی استفاده کنند. شایان ذکر است به دلیل یکنواخت بودن قطعات اسپیس فریم با همدیگر توازن و هماهنگی خاصی در سازه مورد نظر ایجاد می شود.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی

راه اندازی سازه اجاره ای

یکی از مزیت های اجاره اسپیس ها قابلیت راه اندازی آسان می باشد. به عبارتی برای اجرای سازه مورد نظر میتوان در مدت زمان کوتاهی اقدام کرد. برای نصب اسپیس ها از بست اسپیس های ویژه ای استفاده می شود.

اسپیس فریم نمایشگاهی در مقایسه با انواع سازه فلزی و چوبی کمک شایانی در کاهش هزینه مجریان نمایشگاه می کند. به همین علت توصیه می شود با مراجعه به مراکز اجاره اسپیس فریم ها در تهران و کرج از خدمات عالی آن ها بهره مند شوید.

قیمت اجاره اسپیس

قیمت اجاره اسپیس فرم

مسلما قیمت اجاره اسپیس فریم از معیار های مهم تصمیم گیری مشتریان می باشد. قبل از انجام هر کاری بایستی قیمت تعیین شده انجام آن کار را کاملا در نظر گرفت. در کل میتوان گفت که قیمت اجاره بر مبنای طول و عرض یعنی متر مربع تعیین می گردد.

در مرحله اول بایستی برای پروژه مورد نظر یک طرح آماده کنید. سپس با کارشناسان در ارتباط باشید تا با تحلیل و ارزیابی طرح مورد نظر شما قیمت را برآورد کنند.

پس از انجام این روند پیش فاکتوری برای شما ارسال می شود. در صورت تایید آن ( فاکتور) کار نهایی می گردد. از این رو لازم است که پیش پرداخت به حساب شرکت واریز گردد و رسید آن به بخش رسید مالی برسد. با اتمام مراحل اشاره شده اجناس برای شما ارسال می شود.

نصاب های شرکت جهت نصب اسپیس به محل مورد نظر می آیند و آن ها را نصب می نمایند. با اتمام پروژه بایستی قیمت اجاره را تسویه نمایید و در آخر برای جمع آوری باید با کارشناس مربوطه هماهنگ نمایید.

در صورت تمایل برای اجاره اسپیس در تهران و کرج می توانید به سایت https://framespace.ir/ مراجعه نمایید و از خدمات عالی آن ها بهره مند شوید.

جهت مشاهده نمونه کارها و پروژه های این شرکت در کانال تلگرام اسپیس فریم گستر و کانال اینستاگرام اسپیس فریم گستر مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Reddit
WhatsApp
Telegram
Print
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
پیمایش به بالا